Isnin, 6 Mei 2013

Matrikulasi : Tamatnya Satu Tahun Pengajian..

Kawan praktikum saya, S1API, bersama pensyarah kuliah Biologi, Puan Rasidah


Wahh.. Dah lama tak mengupdate blog.. Busy dengan final exam katanyer.. Hehehe..

Alhamdulillah, akhirnya tamat juga program Matrikulasi saya di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan UTNUK SESI 2012/2013.. Macam-macam dugaan, dan kenangan yang saya lalui disana.. Bukan senang kot nak compress kurang daripada satu tahun pengajian untuk setaraf dengan sijil Diploma.. Huhuhu.. Banyak cabaran dan tekanan... Waa cakap sama lu woo!

Kawan aras saya! B4-T3-A
Dekat sana, saya budak yang pendiam dan susah nak bergaul dengan orang.. Hahaha.. Sampai orang pun takut nak cakap dengan saya.. Kan kan kan...

Sebenarnya, saya biasa jerr.. Cuma saya jenis yang memang ambik masa lama untuk menyesuaikan diri dengan orang lain.. Giteewwwhh... Tapi saya tak sombong okey.. Siapa kenal saya, dia tahu.. :)

Sweet tak kami? *eeehhhh...*
Dalam masa satu tahun tu, mungkin saya tak dapat nak kenal sangat "pe'el" kawan-kawan dekat sana.. Tapi saya happy dengan diorang! Hahahaha! Ada yang sweet, ada yang annoying, ada yang menakutkan, ada yang menggembirakan... :)

Sekarang, tengah tunggu resul final exam Semester 2.. Bedebor-debor hati temannn... Hasil kerja kuat kiter orang akan dibalas dengan result final sem nanti.. Lepas ni sambung untuk degree pula... Apa-apa pun, doakan yang terbaik buat diri saya dan teman-teman seperjuangan..


Insyallah, kami akan buat yang terbaik dalam hidup kami, untuk masa hadapan.. Amin.. :)

P/S : Saya rindukan kawan-kawan aras asrama saya, B4-T3-WING A ,,  Asbullah (Sebullah), Rakesh, Syafiq, Afi (Botak), Hafiz, Amirul (Porrr), & Dafi.. HEHEEHHE,, Rindu lerr sangat... XD


Tiada ulasan:

Catat Ulasan